Često postavljana pitanja

  • Kako mogu saznati cijenu dostave za željeni proizvod?

Točnu cijenu dostave za Vašu narudžbu možete saznati pri prolasku kroz blagajnu Webshopa nakon unosa željene adrese dostave. Cijena se izračunava prema ukupnoj težini pošiljke i prema odredištu. Cjenik i detaljnije informacije nalaze se na stranici dostave.

  • Što je to Click & Collect?

Click & Collect je usluga naručivanja i plaćanja narudžbe putem Pevex Webshopa sa preuzimanjem robe u odabranom Pevex prodajnom centru koji ima takvu mogućnost. Narudžbe koje podrazumijevaju preuzimanje u prodajnom centru moguće je platiti isključivo unaprijed, putem debitnih/kreditnih kartica ili uplatom na žiroračun.

  • Kako koristiti opciju Click & Collect?

Nakon što željene proizvode dodate u košaricu, kliknete na "Košarica" te potom na "Pregledajte i uredite košaricu".

Prikazani su svi artikli koje ste dodali a na desnoj strani se nalazi "Sažetak". U padajućem izborniku "Dostava na adresu ili preuzimanje u centru" odaberete prodajni centar u kojem želite izvršiti preuzimanje proizvoda te kliknete na "Idi na naplatu".

Kao adresa za dostavu je prikazan odabrani prodajni centar u kojem ste odlučili preuzeti narudžbu. Kliknete na gumb "Sljedeće" te dovršavate rezervaciju proizvoda za preuzimanje. Po završetku narudžbe dobivate e-mail obavijest o potvrdi rezervacije proizvoda, a nakon što budu spremni za preuzimanje u centru također bivate obaviješteni putem e-maila.Više o 

usluzi Click & Collect pročitajte ovdje

  • Do kojeg iznosa je moguće naručiti robu s plaćanjem pouzećem?

Sve narudžbe vrijednosti niže od 15.000,00 kn moguće je platiti kurirskoj službi prilikom preuzimanja.

  • Mogu li dobiti račun na tvrtku (R1) za kupovinu u Webshopu?

Da. Prilikom zaključivanja narudžbe na stranicama "naplate" odaberite opciju "želim R1 račun" i ispunite podatke o tvrtki.

  • Naručio sam, ali nisam dobio e-mail za potvrdu narudžbe.

Ukoliko ste napravili narudžbu, ali niste primili potvrdu na e-mail u roku od 30-ak minuta, narudžba nije izvršena ili ste pogrešno unijeli e-mail adresu. Savjetujemo da nam se javite na e-mail info@pevex.hr ili na 072 44 66 22 kako bismo provjerili.

  • Mogu li strani državljani u Pevex-u ostvariti pravo povrata poreza?

Strani državljanin koji nema prebivalište ni uobičajeno boravište na području EU (treće zemlje) može ostvariti pravo na povrat poreza. Nakon kupnje na centralnoj blagajni potrebno je zatražiti obrazac za povrat poreza, odnosno Obrazac PDV-P te ga ispuniti i ovjeriti na carini. Ovjereni obrazac je potrebno vratiti u Pevex prodajni centar, te na taj način ostvariti pravo povrata PDV-a. Više o povratu poreza pročitajte ovdje.

  • Koliki je povrat poreza za strane državljane?

Iznos PDV-a u RH iznosi 25%. Da biste ostvarili pravo na povrat, vrijednost kupljenih dobara po jednom računu ne smije biti manja od 100,00 EUR u kunskoj protuvrijednosti.

  • Kako mogu iznajmiti prikolicu?

Prikolicu možete iznajmiti dolaskom u Vama najbliži Pevex prodajni centar, te se obratiti osoblju na info pultu.

  • Koje prikolice su raspoložive za najam?

Pevex nudi mogućnost najma prikolice TPV EU2 čija je dopuštena nosivost 635 kilograma. Za navedenu auto prikolicu je dovoljno imati vozačku dozvolu B kategorije.

  • Kolika je naknada za iznajmljivanje prikolice?

Naknada za najam prikolice se sastoji od pologa za najam i troška najma. Odnosno prilikom najma prikolice plaća se polog u iznosu od 1.000,00 kn, te usluga najma Pevex prikolice koja iznosi 120,00 kn/dan radnim danom. Najam prikolice preko vikenda iznosi 240,00 kn/dan, te vikend predstavlja period najma počevši od petka 14:00 h do ponedjeljka 9:00 h.

  • U kojem trajanju je moguće iznajmiti prikolicu?

Period najma prikolice nije ograničen, te se dogovara prije preuzimanja prikolice u prodajnom centru. U slučaju prekoračenja dogovorenog perioda prilikom povratka prikolice naplaćuje se razlika.

  • Mogućnost rezervacije proizvoda?

Nije moguće rezervirati proizvode bez da zaključite kupnju proizvoda putem webshopa.

  • Mogu li naručiti dostavu izvan Republike Hrvatske?

Dostava izvan granica Republike Hrvatske trenutno nije dostupna. Međutim i kao strani državljanin imate mogućnost korištenja usluge Click & Collect, te preuzimanja rezervirane robe u prodajnom centru u kojem ste izvršili rezervaciju.

  • Korištenje poklon kartice?

U webshopu nije moguće plaćanje poklon karticama, međutim u svim prodajnim centrima Pevex navedena mogućnost je dostupna, te se dostupan iznos na kartici može koristiti u više navrata u različitim Pevex prodajnim centrima.

  • Mogućnost iznajmljivanja alata.

Trenutno mogućnost najma alata nije dostupna.

  • Platio/la sam karticom artikle. Povrat novca se vrši na karticu ili mogu dobiti i gotovinu?

Povrat sredstava se vrši jednakim načinom plaćanja kojim je roba plaćena (gotovina za gotovinu, kartica za karticu, itd.)

  • Koji je vremenski rok za povrat novca ili za zamjenu za drugu robu?

Ukoliko iz bilo kojeg razloga nije zadovoljan ili je pogrešno odabrao, kupac ima pravo unutar osam (8) kalendarskih dana od datuma kupovine vratiti neoštećeni i nekorišteni artikl u originalnom pakiranju i za tu robu dobiti povrat sredstava jednakim načinom plaćanja kojim je roba plaćena.

  • Kupili smo na R1 račun artikle koje smo htjeli vratiti ali su nas tražili da donesemo žig tvrtke. Zašto?

Tvrtka (j.d.o.o., d.o.o., d.d.) je pravna osoba, te pred zakonom Repulike Hrvatske predstavljaju je njeni ovlašteni predstavnici, zbog svoje samostalnosti je potrebna potvrda, odnosno žig koji posjeduju njeni predstavnici.

  • Mogu li kupovati karticom svojih roditelja sam ili oni moraju biti uz mene?

Samo vlasnik kartice može obavljati kupnju uporabom iste.