LG 48C21LA.AEU OLED TV
- Opis proizvoda
- Tehničke karakteristike
- Dokumenti
- Dostava i povrat
- Recenzije (0)
Opis proizvoda LG 48C21LA.AEU OLED TV
Poboljšavanje živopisne ljepote LG OLED samoosvjetljujućih piksela. Značajka Brightness Booster nosi na drugu razinu istančanost koju omogućava procesor α9 Gen 5 AI i tako omogućava do 20% više osvijetljenosti. Vizuali sada izgledaju istaknutije uz superiornu učinkovitost svjetla. Um koji stoji iza ljepote. Uslijed napredaka u Deep Learning tehnologiji, LG procesor a9 Gen 5 AI pojačava objekte u prvom planu i pozadini radi dodavanja prirodne dubine, a boje postaju spektakularno živopisne, ali i precizne. Bez pozadinskog svjetla koje će umanjiti njihov učinak, samoosvjetljujući pikseli postižu najdublje tamne boje za bistar kontrast na svakom svjetlu. Vizuali su više definirani tako da možeš razaznati suptilne detalje koji bi ti inače promakli. Posve novo dinamičko mapiranje nijanse Pro ide dublje radi poboljšanja slike. Prije je podizalo samo sličice. Ova je tehnika sada usmjerena na 5000 blokova preko zaslona za još živopisniji HDR do zadnjeg detalja. Zahvaljujući ovako tankim rubovima slika te može potpuno očarati i ništa ti neće odvlačiti pogled. Nevjerojatno tanak dizajn besprijekorno se uklapa u tvoj dom s modernim samostojećim i galerijskim stalkom.
Ovaj proizvod ima razred energetske učinkovitosti G.
Tehničke karakteristike za LG 48C21LA.AEU OLED TV
Sirovinski sastav za LG 48C21LA.AEU OLED TV
Dokumenti za LG 48C21LA.AEU OLED TV
Dostava
Dostava na adresu:
- Narudžbe napravljene putem webshopa u pravilu se isporučuju vanjskom dostavnom službom drugi ili treći radni dan nakon potvrde da je roba spremna za isporuku.
- Rok isporuke je od 2 do 10 radnih dana, potvrde da je roba spremna za isporuku, a za otoke rok isporuke ovisi o rasporedu trajektnih linija.
- Artikle je moguće dostaviti i drugim dostavnim službama ili Pevexovom internom dostavom ukoliko narudžba ima specifične ili zahtjevne manipulacije robom.
- Rok isporuke za RPN (roba po narudžbi) artikle može biti dulji od redovnog i to je navedeno pored svakog takvog artikla.
- Cijena dostave za svaku narudžbu vidljiva je prilikom prolaska kroz košaricu i plaćanje na webshopu, a cijena dostave izračunava se na osnovi bruto težine naručenih proizvoda.
- U izborniku Moj profil, pod Moje narudžbe, moguće je pratiti status narudžbe, odnosno poslanog paketa.
- Dostava se odvija do stambenog objekta ili najbližeg mogućeg prilaza vozilu dostavne službe.
*Tokom studenog i prosinca moguća je dulja isporuka artikla od uobičajene s obzirom na povećani broj narudžbi.
Click&Collect preuzimanje u prodajnim centrima:
- Click & Collect narudžbe moguće je platiti isključivo unaprijed, putem debitnih/kreditnih kartica ili uplatom na Pevex žiro račun ukoliko postoji raspoloživa zaliha na odabranom centru u trenutku narudžbe.
- Narudžbe s uslugom Click & Collect bit će obrađene i spremne za prikup u roku 24 sata (radinim danom) od primitka uplate za artikle koji su označeni "Dostupno odmah" (osim ako se radi o artiklima koji se naručuju od dobavljača i nose oznaku "roba po narudžbi" ili imaju naznačen drugi rok dostupnosti).
- Usluga Click & Collect s preuzimanjem u prodajnom centru za kupce je besplatna.
- Pevex d.d. će kupca obavijestiti e-mail potvrdom kada roba bude spremna za preuzimanje. Kupac je obavezan preuzeti robu u roku od 10 dana od dobivanja obavijesti da je roba spremna za preuzimanje.
*Tokom studenog i prosinca moguće je dulje vrijeme pripreme usluge Click&Collect od uobičajene s obzirom na povećani broj narudžbi.
Zamjena, reklamacija i povrat robe
- Zamjena robe
PEVEX d.d. svojim kupcima omogućuje zamjenu nekorištene i neoštećene robe (s pripadajućom originalnom neoštećenom ambalažom) kupljene u webshopu unutar 14 dana od dana izdavanja računa. Kupcu je omogućeno zamijeniti robu iste ili veće vrijednosti isključivo (uz nadoplatu na blagajni) u bilo kojem Pevex prodajnom centru. - Reklamacija robe
Prilikom dostave, Kupac uz proizvode dobiva račun te potvrdu o primitku pošiljke koju je obvezan potpisati ukoliko ne postoji razlog za reklamaciju. Potrebno je pregledati vanjska oštećenja prilikom preuzimanja pošiljke jer svojim potpisom potvrđujete da ste pošiljku primili od kurira u neoštećenom pakiranju. Reklamaciju pošiljke oštećene pri transportu do navedene adrese, obavezno je prijaviti prodavatelju PEVEX d.d. u roku od 5 dana od preuzimanja pošiljke. Za otvaranje reklamacijskog naloga potrebno je poslati fotografije oštećenog proizvoda i ambalaže na e-mail: [email protected] te kratki opis oštećenja i broj narudžbe. - Povrat robe
Prema Zakonu o zaštiti potrošača, Kupac ima pravo na povrat robe kupljene putem webshopa u roku 14 dana od datuma potpisane potvrde o preuzimanju robe. U slučaju da Kupac odluči raskinuti ugovor o kupoprodaji na daljinu, može to učiniti tako da prije isteka roka obavijesti prodavatelja o raskidu ugovora o kupoprodaji putem obrasca za jednostrani raskid kupoprodajnog ugovora.
Ukoliko Kupac jednostrano raskine ugovor o kupoprodaji, obvezan je o vlastitom trošku dostaviti kupljene proizvode prodavatelju.
Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Detaljne upute i uvjete poslovanja webshopa nalaze se na sljedećem linku.
Recenzije i komentari za LG 48C21LA.AEU OLED TV
Preuzmi narudžbu besplatno u jednom od 28 prodajnih centara
Ista cijena za sve oblike plaćanja
Naručeni artikli stižu direktno na tvoju adresu
Više od 30 godina iskustva i povjerenja