Uvjeti poslovanja

OPĆI UVJETI POSLOVANJA

 

Opće informacije o prodavatelju

 

Tvrtka: PEVEX maloprodaja neprehrambene robe dioničko društvo
Skraćena tvrtka: PEVEX d.d. 
Adresa: Savska cesta 84, 10 360 Sesvete
OIB: 73660371074
Upisan u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu, MBS 080463718
Temeljni kapital: 132.010.000,00 kn, uplaćen u cijelosti, izdano 13.201 dionica 
IBAN: HR2523400091190017604, otvoren kod Privredne banke Zagreb d.d.
Porezni broj: HR73660371074
Adresa elektroničke pošte: [email protected]

Telefonski broj: 072 446 622 (cijena poziva naplaćuje se kao poziv prema fiksnoj mreži ovisno o operatoru pozivatelja)

Predsjednik Uprave: Krešimir Bubalo
Članovi Uprave: Renata Duka, Ivan Jukić

PEVEX d.d. (dalje u tekstu označen kao PEVEX ili prodavatelj) putem mrežne stranice pevex.hr nudi posjetiteljima mogućnost kupnje proizvoda koji su dostupni, odnosno raspoloživi na navedenoj stranici. Također, PEVEX nudi posjetiteljima informacije o proizvodima, promocijama i novostima na mrežnoj stranici, opće informacije te zanimljive grafičke i video sadržaje. Korištenjem ponuđenog sadržaja prihvaćate Opće uvjete poslovanja.

PEVEX zadržava pravo na izmjenu i dopunu Općih uvjeta poslovanja bez prethodne najave. Važeći opći uvjeti poslovanja dostupni su na mrežnoj stranici pevex.hr.

Pravila privatnosti možete pronaći ovdje.
 

 

Osnovni pojmovi

Korisnik je svaka osoba koja posjeti ili pretražuje mrežne stranice pevex.hr i proizvode u mrežnoj trgovini. Korisnik pristaje koristiti mrežne stranice pevex.hr u skladu s Općim uvjetima poslovanja.

Registrirani korisnik je svaka osoba koja je izradila korisnički profil na mrežnim stranicama pevex.hr. 

Kupac je svaka osoba koja je nakon pregleda i odabira proizvoda ili usluge izvršila unos svojih podataka te kupila proizvod ili uslugu.

Webshop / eCommerce se odnosi na pojam mrežna (Internet) trgovina na mrežnim stranicama pevex.hr.

Košarica (cart) je pojam za virtualno mjesto gdje se spremaju proizvodi koje je Korisnik odabrao za kupnju. Košarica sadrži pregled svih proizvoda koje je Korisnik odabrao te njihovu količinu, kako bi Korisnik mogao naručiti proizvode. Unutar Košarice moguće je odabrati dostavu na adresu ili osobno preuzimanje u prodajnom centru (Click & Collect) te dobiti informacije o cijeni dostave.

Blagajna (checkout) je pojam za virtualno mjesto na Webshopu gdje se obavlja plaćanje proizvoda.

 

Obveze prodavatelja

PEVEX odgovara za materijalne nedostatke proizvoda i za usklađenost digitalnog sadržaja i digitalnih usluga s ugovorom u skladu s odredbama Zakona o obveznim odnosima i drugim propisima.

Zabranjena je prodaja alkoholnih pića osobama mlađim od 18 godina, a Kupac je dužan osigurati da punoljetna osoba preuzme narudžbu i na zahtjev dostavljača / prodavača predoči dokument kojim dokazuje punoljetnost. Ako Kupac, odnosno osoba koja preuzima narudžbu ne dokaže dobrovoljno punoljetnost, PEVEX je dužan uskratiti predaju narudžbe.

 

Ugovor o kupoprodaji

Narudžba proizvoda

Kupac može kupovati proizvode kao gost na Webshopu ili kao Registrirani korisnik. Registracija, odnosno izrada korisničkog profila omogućuje kupcu spremanje i praćenje svojih narudžbi. Također, registracija omogućava brži prolazak kroz zaključivanje kupnje putem Blagajne. Kupac koji proizvode kupuje kao gost nema mogućnost praćenja povijesti svojih narudžbi. 

Proizvode koje Korisnik korisnik želi kupiti u Webshopu dodaje u Košaricu.

Korisnik ima mogućnost u svakom trenutku pregledati odabrane proizvode klikom na “Idi na košaricu”, gdje Korisnik može ukloniti proizvode iz Košarice, ažurirati količine i unijeti promocijski kod ako ga ima.

Proizvodi koji su dodani u Košaricu nisu rezervirani sve dok PEVEX kupcu, elektroničkom porukom, ne potvrdi da su proizvodi spremni za preuzimanje ili isporuku.

Potvrda odabira proizvoda dodanih u košaricu obavlja se klikom na „Idi na plaćanje“ kako bi se završio proces narudžbe. 

U sljedećem koraku se odabire način isporuke ili preuzimanja odabranih proizvoda te način plaćanja. Ako Korisnik želi R1 račun potrebno je označiti polje naznačeno za izdavanje R1 računa kako bi se ponudila opcija unosa podataka za R1 račun.

Naknadno izdavanje R1 računa nije moguće.

Klikom na gumb „Završi narudžbu“ zaključuje se narudžba koja predstavlja namjeru kupnje i neopoziva je.

Nakon zaprimanja narudžbe PEVEX će obavijestiti Kupca elektroničkom porukom o zaprimanju narudžbe.

Važno:
Ako Kupac primijeti da je prilikom naručivanja unio pogrešne podatke
ili ne vidi unesene R1 podatke za račun potrebno je odmah kontaktirati službu za korisnike (na adresu elektroničke pošte [email protected]) i javiti ispravne podatke prije zaprimanja elektroničke poruke da je roba spremna za preuzimanje jer će u protivnom sve dodatne troškove manipulacije naručenim proizvodima snositi Kupac.

Cijena 
Cijene proizvoda i usluga u Webshopu izražene su u valuti Republike Hrvatske s uključenim PDV-om i vrijede isključivo u trenutku kupnje putem Webshopa. Cijena je utvrđena za svaki pojedini proizvod i prikazana je uz opis svakog pojedinog proizvoda.

Webshop je zaseban kanal prodaje i cijene ne moraju biti istovjetne s cijenama drugih kanala prodaje (prodajni centri i dr.).

PEVEX ima pravo promjene cijena proizvoda ili usluga na Webshopu bez prethodne najave. 


Sklapanje i trajanje ugovora o kupoprodaji 
Ugovor o kupoprodaji između PEVEXA i Kupca sklopljen je u trenutku kada PEVEX Kupcu pošalje elektroničku poruku da su proizvodi spremni za preuzimanje.

Registriranim korisnicima uvijek su dostupni sveobuhvatni podaci o statusu i sadržaju narudžbe na njihovom korisničkom profilu.

Kod preuzimanja proizvoda u PEVEX prodajnom centru, račun za kupljene proizvode Kupac će dobiti prilikom preuzimanja proizvoda, a kod dostave na kućnu adresu, račun će biti dostavljen s pošiljkom. PEVEX račun šalje i elektroničkom porukom.

Ugovor koji Kupac sklapa s PEVEXOM je jednokratan ugovor o kupoprodaji koji je ispunjen isporukom robe i plaćanjem cijene, osim u slučaju raskida ugovora. Ovi Opći uvjeti poslovanja sastavni su dio ugovora o kupoprodaji između PEVEXA i Kupca.
 

Načini plaćanja

Pouzećem (gotovinom prilikom preuzimanja)

Narudžbe Kupca s odabranom opcijom dostave na adresu moguće je platiti prilikom preuzimanja narudžbe dostavnoj službi i isključivo gotovinom. 

Plaćanje gotovinom je moguće jedino ako je Kupac u procesu zaključivanja narudžbe u Webshopu kao način plaćanja odabrao opciju „Plaćanje pouzećem pri preuzimanju narudžbe“.

Savjetuje se da Kupac pripremi točan iznos vrijednosti narudžbe.

Uplata po ponudi (uplata kupca na PEVEX žiroračun)

Odabirom „Plaćanje po ponudi“ kao načina plaćanja Kupac će dobiti potvrdu narudžbe s podacima za plaćanje narudžbe. Potvrda narudžbe sadržava i podatke koje možete skenirati mobitelom putem e-banking mobilne aplikacije (tzv. digitalnim bankarstvom).

Narudžba za koju je odabran način plaćanja „Plaćanje po ponudi“ vrijedi 3 dana od dana kreiranja narudžbe. Ako Kupac ne uplati iznos kupoprodajne cijene u roku od 3 dana od dana kreiranja narudžbe, istekom 3 dana ponuda više ne obvezuje prodavatelja.

Nakon obavljene uplate potrebno je 1-2 radna dana (ponedjeljak-petak) kako bi uplata bila vidljiva na žiroračunu PEVEXA nakon čega će narudžba biti zapakirana i spremna za osobno preuzimanje ili isporuku.

Plaćanja kreditnim i debitnim karticama

Jednokratno plaćanje u Webshopu moguće je većinom kreditnih i debitnih kartica dok je kupovina na rate moguća putem sljedećih debitnih i kreditnih kartica:

PBZ
MAESTRO, MASTERCARD, VISA jednokratno
MAESTRO, VISA od 2 do 36 rata bez naknade i kamate
VISA PREMIUM jednokratno, od 2 do 36 rata bez naknade i kamate

ERSTE
MASTERCARD, VISA jednokratno
DINERS jednokratno, od 2 do 36 rata bez naknade i kamate

ZAGREBAČKA BANKA
MASTERCARD, VISA jednokratno
MASTERCARD od 2 do 36 rata bez naknade i kamate, min 500 kn (66,36 €)
VISA od 2 do 24 rate bez naknade i kamate, min 200 kn (26,54 €)

Proces plaćanja zaštićen je najvišim sigurnosnim standardima zaštite kartičnog plaćanja koji uključuju provjeru autentičnosti vlasnika kartice tokenom odnosno 3D secure kodom koji izdaje banka izdavatelj kartice. Za pitanja oko 3D secure provjere autentičnosti kontaktirajte banku koja Vam je izdala karticu. 

Usluga kartičnog plaćanja i nužne obrade podataka o vlasniku kartice odvija se putem internetskog servisa za kartična plaćanja društva mStart d.o.o.

Prilikom kartičnog plaćanja račun korisnika se tereti odmah, bez odgode (Visa, Maestro, Mastercard, Visa Premium, Diners). 

Korištenje potrošačkih kredita kao načina plaćanja na Webshopu nije moguće.

Plaćanje aplikacijom KEKS pay 

Nakon odabira KEKS pay načina plaćanja, na ekranu se prikazuje QR kôd za plaćanje aplikacijom KEKS pay. Kupac treba otvoriti svoju KEKS Pay aplikaciju, pritisnuti + ikonicu, skenirati QR kôd i potvrditi plaćanje.

Kupon (kod za popust)

Kupon (kod za popust) je novčana vrijednost kojom se umanjuje vrijednost narudžbe. 

Kupon (kod za popust):
•    vrijedi samo na Webshopu
•    ne može se zamijeniti za novac ni koristiti u prodajnim centrima
•    nije moguće kombinirati ili zbrajati s drugim bonovima/kodovima, promocijama i sl. (ako nije drugačije naznačeno)
•    može se iskoristiti samo jednom
•    ukupni iznos narudžbe mora biti veći od iznosa Kupona
•    vrijednost Kupona može maksimalno umanjiti za 30% ukupnu vrijednost narudžbe (osim ako drugačije nije naznačeno).

 

Dostava

Za narudžbe putem Webshopa mogući su sljedeći načini isporuke (dostave) proizvoda:
•    dostava na adresu Kupca;
•    preuzimanje proizvoda u odabranom PEVEX prodajnom centru - Click & Collect.

Ako Kupac odbije primiti narudžbu bez obrazloženja PEVEX ima pravo umanjiti povrat uplaćenog iznosa za iznos izravnih troškova isporuke i povrata naručenih proizvoda. 

Dostava na adresu

Narudžbe Kupaca se dostavljaju putem kurirske službe na području Republike Hrvatske. Dostavlja nije moguća u sljedeća mjesta: 
22243 Kornati, 23281 Sali, 23281 Zaglav, 23282 Luka, 23282 Žman, 23283 Rava, 23284 Mali Iž, 23284 Veli Iž, 23285 Brbinj, 23285 Savar, 23286 Božava, 23286 Dragove, 23286 Zverinac, 23287 Polje, 23287 Soline, 23287 Veli Rat, 23287 Verunić, 23291 Rivanj, 23291 Sestrunj, 23292 Brgulje, 23292 Molat, 23292 Zapuntel, 23293 Ist, 23294 Premuda, 23295 Silba, 23296 Olib, 51552 Ilovik, 51561 Susak, 51562 Unije.

Uobičajeni rok isporuke je od 2 do 10 radnih dana od dana kada je Kupac primio elektroničku poruku s potvrdom da su proizvodi dostupni i spremni za isporuku. Prethodno navedeni rokovi isporuke ne primjenjuju se za robu po narudžbi Kupca za koju su rokovi isporuke posebno naznačeni. 

*rokovi isporuke mogu biti dulji od navedenih uobičajenih što ovisi o promocijama i opterećenosti dostavne službe. Izmjena prvotnog termina isporuke može produljiti rok isporuke na dodatnih 2 do 10 radnih dana ovisno o prvom slobodnom terminu dostavne službe

Radni dani ne obuhvaćaju subote, nedjelje i praznike. Dostava se obavlja radnim danom od 8 do 16 h.

Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt. Ako se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi proizvode do kata na kojem se nalazi Kupac, već do ulaza u stambenu zgradu. 

Za otoke: 22243 Kornati, 23281 Sali, 23281 Zaglav, 23282 Luka, 23282 Žman, 23283 Rava, 23284 Mali Iž, 23284 Veli Iž, 23285 Brbinj, 23285 Savar, 23286 Božava, 23286 Dragove, 23286 Zverinac, 23287 Polje, 23287 Soline, 23287 Veli Rat, 23287 Verunić, 23291 Rivanj, 23291 Sestrunj, 23292 Brgulje, 23292 Molat 23292 Zapuntel, 23293 Ist, 23294 Premuda, 23295 Silba, 23296 Olib, 51552 Ilovik, 51561 Susak, 51562 Unije, proizvodi se dostavljaju u trajektnu luku. 

Prilaz ulazu dostavnim vozilom mora biti slobodan i prohodan jer se u suprotnom dostava obavlja do najbliže točke na kojoj je istovar moguć.

Cijena dostave za svaku narudžbu vidljiva je prilikom plaćanja na Blagajni, a naplaćuje se na osnovi lokacije isporuke i bruto težine naručenih proizvoda. Detaljne cijene dostave dostupni su ovdje.

Prilikom dostave, uz dostavljene proizvode, Kupac dobiva sve isprave koje prate proizvod (komercijalno jamstvo, upute za korištenje proizvoda, tehničke podatke, izjavu o sukladnosti i svu ostalu potrebnu dokumentaciju), račun te potvrdu o primitku pošiljke koju Kupac potpisuje ako ne postoji razlog za reklamaciju.
Potpisom na potvrdi o primitku pošiljke Kupac potvrđuje da je pregledom pošiljke pri preuzimanju utvrdio kako su preuzeti proizvodi bez vanjskih oštećenja
i da su isporučeni u naručenoj količini. U slučaju da neki od naručenih proizvoda nije u pošiljci ili ukoliko neki od artikala ima bilo kakvih vanjskih oštećenja, Kupac je dužan uz pomoć dostavljača na potvrdi o primitku pošiljke navesti uočena oštećenja i nedostatke jer u protivnom svojim potpisom potvrđuje da je preuzeo robu u naručenoj količini i bez vidljivih fizičkih vanjskih oštećenja.

Preuzimanje proizvoda u odabranom PEVEX prodajnom centru – Click & Collect

Click & Collect je usluga naručivanja i plaćanja narudžbe putem Webshopa s preuzimanjem narudžbe u odabranom PEVEX prodajnom centru uz uvjet dostupnosti proizvoda u odabranom PEVEX prodajnom centru u trenutku zaključivanja narudžbe.

Narudžbe koje se preuzimaju u odabranom PEVEX prodajnom centru moguće je platiti isključivo unaprijed, putem debitnih/kreditnih kartica/KEKS pay aplikacijom ili uplatom na žiroračun PEVEXA. 

Narudžbe Kupca s odabranom uslugom preuzimanja proizvoda u odabranom PEVEX prodajnom centru - Click & Collect bit će obrađene u razdoblju od ponedjeljka do petka. Narudžba će biti spremna za preuzimanje najkasnije idući radni dan između ponedjeljka i petka. Ako je napravljena u petak poslije 14 sati, subotu ili nedjelju, narudžba će biti spremna u ponedjeljak. 

Nakon obrade Kupac će biti obaviješten elektroničkom porukom da je narudžba spremna za preuzimanje i da je može preuzeti u roku od 10 dana u radnom vremenu odabranog prodajnog centra.

Prilikom preuzimanja narudžbe potrebno je pripremiti potvrdu da je roba spremna za preuzimanje koju je Kupac zaprimio elektroničkom porukom i identifikacijski dokument. Ako ste predstavnik pravne osobe potrebno je, uz gore navedeno, imati i pečat te pravne osobe kako bi ovjerili potvrdu o primitku narudžbe.

Uvjeti korištenja usluge Click & Collect

Usluga Click & Collect s preuzimanjem u prodajnom centru za kupce je besplatna. 

Potpisom potvrde o preuzimanju narudžbe smatra se da je Kupac pregledao proizvode i da su proizvodi u naručenoj količini i bez vanjskih oštećenja. U slučaju vanjskih oštećenja ili nedostataka u pošiljci, Kupac je dužan to navesti na potvrdi o preuzimanju narudžbe jer u protivnom svojim potpisom potvrđuje da je preuzeo proizvode bez vidljivih fizičkih vanjskih oštećenja.

Kupac je obavezan preuzeti narudžbu u roku od 10 dana od zaprimanja elektroničke poruke kojom je obaviješten kako je narudžba spremna za preuzimanje.

Ako kupac ne preuzme narudžbu u roku od 10 dana od primitka obavijesti da je narudžba spremna za preuzimanje, PEVEX je ovlašten sljedećeg dana od dana isteka roka za preuzimanje zaračunati skladišnu naknadu u visini od 2% iznosa vrijednosti narudžbe (uključujući PDV) po danu kašnjenja, pri čemu se svaki započeti dan računa kao cijeli dan.

Ako kupac ne preuzme robu u roku od 30 dana od primitka obavijesti da je narudžba spremna za preuzimanje, smatra se da se kupac odrekao vlasništva robe i PEVEX je ovlašten raspolagati robom.

 

Povrati, zamjene i reklamacije

Oštećeni, rasprodani ili izložbeni proizvodi

U izvanrednim slučajevima moguće je da PEVEX neke od naručenih proizvoda neće moći isporučiti, primjerice jer je proizvod rasprodan zbog velike potražnje, proizvod je oštećen ili je dostupan samo izložbeni primjerak. PEVEX će Kupca o tome obavijestiti telefonski ili elektroničkom porukom prije sklapanja ugovora o kupoprodaji, odnosno prije slanja elektroničke poruke s obavijesti da je roba spremna za preuzimanje. 

PEVEX u ovakvim slučajevima ne snosi nikakvu odgovornost, a Kupac ima pravo prihvatiti drugi rok isporuke ako PEVEX naručeni proizvod može nabaviti od dobavljača. U suprotnom, ili ako Kupac ne prihvati drugi rok isporuke, PEVEX će poništiti narudžbu. 

 

Povrat robe - pravo na jednostrani raskid kupoprodajnog ugovora

Potrošač (kupac) može ugovor jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga. 
Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom:
i) putem obrasca za jednostrani raskid - Obrazac za jednostrani raskid ugovora, ili
ii) poštom na adresu: PEVEX d.d., Savska cesta 84, 10360 Sesvete, (za eCommerce), ili
iii) elektroničkom porukom na adresu elektroničke pošte [email protected]

Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi koju je Kupac odredio, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.

Obavijest o raskidu ugovora o kupoprodaji mora sadržavati ime i prezime Kupca, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte, a dodatno se navode i broj narudžbe i broj računa.

Ako Kupac jednostrano raskine ugovor, obvezan je o vlastitom trošku dostaviti kupljene proizvode prodavatelju, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je, sukladno odredbama o načinu korištenja prava na jednostrani raskid ugovora, obavijestio PEVEX o svojoj odluci da raskine ugovor. Izravne troškove povrat robe snosi Kupac.

Ako Kupac jednostrano raskine ugovor, PEVEX će izvršiti povrat novca koji smo od Kupca primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili odluku Kupca o jednostranom raskidu ugovora, osim ako je Kupac  odabrao drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju je PEVEX ponudio.

U slučaju raskida ugovora bez zamjene proizvoda, PEVEX će Kupcu vratiti plaćeni iznos, istim sredstvom plaćanja kojim se koristio Kupac prilikom plaćanja. U slučaju da Kupac pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.

Povrat novca PEVEX će izvršiti tek nakon što nam proizvodi budu vraćena ili nakon što nam Kupac dostavi dokaz da je robu poslali nazad. 

Kupac treba proizvode koje vraća vratiti u stanju u kakvom ih je zaprimio ili proizvode zapakirati u originalnu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu za koja odgovara Kupac. Ako se radi o specifičnoj ambalaži poput najlona, folije ili stiropora, potrebno je dodatno učvrstiti te dijelove ambalaže radi zaštite proizvoda.

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe što je utvrđeno kao obveza potrošača u slučaju jednostranog raskida ugovora.

Savjetujemo Kupcu da pažljivo raspakira robu, ne trga i baca ambalažu koja može biti potrebna za povrat ili zamjenu uređaja ako Kupac koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora.

PEVEX će umanjiti vrijednost kupljenog proizvoda ovisno o tome je li ambalaža oštećena, proizvod je bez ambalaže, bez pripadajućih dijelova koji su bili isporučeni uz robu, proizvod se koristio duže od vremena uobičajenog za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti. Uobičajeno korištenje proizvoda za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti smatra se kada proizvod ne radi dulje od potrebnoga što je dovoljno da se provjeri rade li sva obilježja i funkcionalnosti. Napominjemo kako je na potvrdi o preuzimanju pošiljke potrebno navesti kako je proizvod zaprimljen s oštećenom ambalažom. 

PEVEX će nakon zaprimanja i pregleda proizvoda, sadržaja pakiranja i ambalaže obavijestiti Kupca u slučaju potrebe za umanjenjem vrijednosti.

Ako nije moguće pregledati proizvod, on će biti poslan na detaljnu dijagnostiku u ovlašteni servis kako bi se potvrdila ispravnost vraćenog proizvoda.

Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:

1.    ugovor o uslugama PEVEX u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena
2.    predmet ugovora proizvod čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora
3.    predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača, odnosno roba po narudžbi ili koja je jasno prilagođena potrošaču
4.    predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
5.    predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
6.    predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
7.    predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja trgovca
8.    potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je potrošač izrijekom zahtijevao, trgovac pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom
9.    predmet ugovora isporuka zapečaćenih audio snimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke
10.    predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije
11.    ugovor sklopljen na javnoj dražbi
12.    predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge isporuke hrane i pića ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju
13.    predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora
14.    potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja usluge popravaka za koje se plaća cijena, a ugovor, čije ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača, je ispunjen u potpunosti.

 

Zamjena robe

PEVEX svojim Kupcima omogućuje zamjenu nekorištenih i neoštećenih proizvoda unutar 30 dana od dana izdavanja računa. Kupcu je omogućeno zamijeniti kupljene proizvode za proizvode iste ili veće vrijednosti (uz nadoplatu na blagajni) u bilo kojem PEVEX prodajnom centru.

Reklamacija robe

Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača možete pronaći ovdje.

Reklamacija robe koja je oštećena u prijevozu

Reklamaciju proizvoda oštećenih u prijevozu do Kupca, Kupac je obvezan prijaviti PEVEXU na adresu elektroničke pošte [email protected] ili na drugi propisani način za podnošenje prigovora, s podacima o Kupcu (ime i prezime), broju narudžbe, potvrdom o primitku pošiljke na kojoj je navedeno da je ambalaža oštećena, te ako je moguće, s fotografijama oštećenja.

Kupac potpisom na potvrdi o primitku pošiljke potvrđuje da su pregledom pošiljke preuzeti proizvodi bez vanjskih oštećenja, a ako vanjska oštećenja postoje, kupac je dužan s dostavljačem to navesti na potvrdi o primitku pošiljke jer u protivnom svojim potpisom potvrđuje da je preuzeo robu bez vidljivih fizičkih vanjskih oštećenja. 


Reklamacija robe s materijalnim nedostatkom 

Proizvode s materijalnim nedostatkom Kupac prijavljuje PEVEXU na adresu elektroničke pošte [email protected] ili na drugi propisani način za podnošenje prigovora, s podacima o Kupcu (ime i prezime), broju narudžbe, te ako je moguće, s fotografijama nedostatka, a najkasnije u roku od 2 mjeseca od dana kada je Kupac nedostatak otkrio.

Reklamacije radi fizičkih oštećenja (udubljenja, ogrebotine, rupe, puknuća i sl.) na proizvodima koji su montirani ili postavljeni u prostor za koji su namijenjeni neće biti uvažene ako se oštećenje moglo uočiti prilikom raspakiravanja proizvoda, odnosno ako je oštećenje očigledno nastalo prilikom montaže proizvoda ili manipulacije proizvodom do prostora za koji je proizvod namijenjen.
 

Komercijalno jamstvo

Pravo na jamstvo imaju svi elektronički uređaji i motorni uređaji osim uređaja sa aku-baterijom, rasvjetnih tijela, baterija i potrošnih dijelova. Jamstvo se odnosi na tehničku ispravnost proizvoda i počinje teći od dana dostave proizvoda na adresu Kupca, odnosno od dana preuzimanja proizvoda u PEVEX prodajnom centru.

U slučaju kvara koji podliježe uvjetima jamstva Kupac ima mogućnost:
•    direktnog kontakta ovlaštenog servisa - najbrži način za otklon kvarova (popis ovlaštenih servisa za proizvod se nalazi unutar jamstvenog lista)
•    obratiti se PEVEXU na e-adresu [email protected] Korisnička služba će na upit odgovoriti u najkraćem mogućem roku te u dogovoru s Kupcem pronaći najbolje rješenje
•    odnijeti reklamirani proizvod u najbliži PEVEX prodajni centar gdje će naše osoblje preuzeti brigu o proizvodu te ga preusmjeriti u ovlašteni servis na detaljnu dijagnostiku.

Jamstvo ne pokriva kvarove i oštećenja nastala uobičajenim trošenjem, nepravilnim korištenjem ili nestručnim održavanjem. Također, jamstvo prestaje ako je proizvod popravljala neovlaštena osoba. Zamjena proizvoda novim je moguća u slučaju nemogućnosti popravka od strane ovlaštenog servisa unutar jamstvenog roka.

Svi drugi uvjeti jamstva nalaze se u ispravama o jamstvu za pojedini proizvod. 

 

Usluge koje PEVEX nudi

PEVEX Kupcima nudi usluge ugradnje (montaže) klima uređaja. Uvjeti ugradnje (montaže) klima uređaja nalaze se uz opis pojedinog proizvoda uz koji je ta usluga dostupna. 


Izvansudsko rješavanje sporova

Ako Kupac želi svoju pritužbu uputiti trećoj strani koja je ovlaštena za pomoć pri rješavanju pritužbi nezadovoljnih potrošača unutar Europske unije, molimo koristiti sljedeću poveznicu Europsku platformu za internetsko rješavanje sporova.

Platformom za internetsko rješavanje sporova možete se koristiti na svim jezicima Europske unije i na islandskom i norveškom jeziku.

 

Informacije o proizvodima i pripadajući grafički sadržaj

PEVEX će pokušati što točnije navesti informacije o pojedinom proizvodu, ali zadržava pravo pogreške prilikom davanja informacija o proizvodima na Webshopu. 

Fotografije proizvoda ne moraju biti istovjetne sa stvarnim izgledom proizvoda. 

Ako je to primjenjivo, obavijesti o funkcionalnost proizvoda s digitalnim elementima, digitalnog sadržaja i digitalnih usluga, uključujući mjere tehničke zaštite tih sadržaja i o kompatibilnosti i interoperabilnosti proizvoda s digitalnim elementima, digitalnog sadržaja i digitalnih usluga, za koju PEVEX zna ili bi morao znati, nalaze se uz opis pojedinog proizvoda.
Određeni proizvodi imaju specifična svojstva zbog kojih provjera funkcionalnosti umanjuje vrijednost proizvoda jer se provjerom stanje proizvoda nepovratno mijenja. To su primjerice montirani/instalirani kućanski uređaji, kupaonska galanterija, peći/kamini, računalne komponente i periferija, mobiteli, tableti, prijenosna i stolna računala , igraće konzole. PEVEX neće biti u mogućnosti izvršiti povrat sredstava u cijelosti ili djelomično u slučaju kada Kupac za povrat navede razlog “provjera funkcionalnosti”, a provjerom proizvoda je početno stanje nepovratno promijenjeno. 

Za svaki proizvod je prikazana raspoloživost po PEVEX prodajnim centrima. Stanje je informativnog karaktera s obzirom na to da su stanja zaliha promjenjiva te Vas molimo da za detaljnije informacije vezane uz raspoloživost kontaktirate željeni PEVEX prodajni centar.


PEVEX savjetuje:

Slike i opisi proizvoda‎ prikazuju načelan izgled i način uporabe proizvoda kako to navodi proizvođač. PEVEX savjetuje Kupcu provjeriti s trgovcem prije kupnje specifične funkcionalnosti, karakteristike ili boje proizvoda.

Ako Kupac preuzme robu s neoštećenom ambalažom, savjetujemo da pažljivo raspakira ambalažu prema uputama, uz što manje oštećivanja, jer oštećena ambalaža može umanjiti vrijednost proizvoda. 

Kupac ima pravo pregledati proizvod, njegovu prirodu, obilježja i funkcionalnosti. Savjetujemo da proizvod ne koristite ili njime rukujete ako namjeravate koristiti zakonsko pravo na raskid ugovora, jer svako daljnje rukovanje proizvodom umanjuje vrijednost proizvoda, odnosno iznos povrata.

Korištenje ili rukovanje proizvodom smatraju se primjerice se sljedeći slučajevi: usisavač ima prašine u spremniku, vidljivo korišteni filter ili opran filter, montiran ili korišten ugradbeni ili samostojeći uređaji bijele tehnike (štednjak, hladnjak, pećnica, ploča…), korišten mali kućanski aparat, elektronika, keramika i sl.

PEVEX savjetuje Kupcima da za ugradnju, montažu ili puštanje u rad proizvoda angažiraju ovlašteni servis (popis ovlaštenih servisa se dostavlja uz sami proizvod, a dodatno se naplaćuje prema važećem cjeniku servisa). Komercijalno jamstvo proizvođača ili trgovca ne pokriva nepravilno i neovlašteno montiranje uređaja , puštanje u rad, i sl. 
 

Click&Collect

Preuzmi narudžbu besplatno u jednom od 28 prodajnih centara

36 rata bez kamata i naknada

Ista cijena za sve oblike plaćanja

Brza dostava

Naručeni artikli stižu direktno na tvoju adresu

100% sigurno

Više od 30 godina iskustva i povjerenja